NA OSNOVU 12 GODINA NAŠEG ISKUSTVA
ZA USPEH NOVIH SAJTOVA SAVETUJEMO:
POSETA►Što više posete na vašem sajtu od mnoštva unikatnih prirodnih korisnika/izvora IZGLED SAJTA►Autentičan sadržaj tekstova i slika, dobar prvi utisak, preglednost i brzina SEO OPTIMIZACIJA►Primena bitnih tehnika, diskretna postavka ključnih reči teksta sajta Analiza Konkurenata►Osvrt na parametre njihovih sajtova, posetu, koncepciju i ciljeve Društvene Mreže►Instagram, FB, Twitter … aktivnost koja podiže posetu/reputaciju sajta POVRATNE VEZE►BekLinkovi prema vašem sajtu sa jakih mesta, jer Google voli poznate OSTALO►I nekoliko sitnica, napr…Pejdž rang nije mrtav…Jednostranični sajt je rešenje koje
. Na Google pretraživanju ne postoji vaša fiksna pozicija, već samo trenutni rezultat koji je „iskočio“ po traženom pojmu. Problem je što vi najčešće niste sami i jedini u poslu i što za taj pojam na Googlu već konkurišu stotine podobnih rezultata pretrage /sajtova/. Ne pitajte kako ovi iz Googla to biraju. Njihov mehanizam rangiranja je u neprekidnom razvoju punih 25 godina, veoma složen i sveobuhvatan – i verujte, pravedan.
. STARI VIC►Ako želite da se dobro sakrijete i da vas niko nikada ne pronađe – idite na 2. stranicu Googla.
. Pa… i nije baš sve baš tako. Pojava na drugoj stranici na Googlu već čini 95% uspeha a za preostalih 5% vidite savete čuvenog Winstona Churchilla. Treba pobediti desetak najboljih konkurenata, što je jednako teško kao i završnica finala u skoku s motkom.